Nescafe vs 9GAG: minimalizarea pagubelor

OK, cică Nescafe-ul ar fi acoperit de regulament în cazul acelei neînțelegeri iscată în jurul descalificării/banării (versiunea nouă gag), necalificării în faza următoare (versiunea Nescafe) a unui concurent ce a strâns la un video despre frăţiorul lui într-un scaun cu rotile aproape 50 de mii de like-uri. Conform regulamentului, în primă fază, clipurile înscrise în competiţia organizată de Nescafe Hungary (cu video-uri despre idei cât mai faine de a cheltui un premiu de 5000 de coco americani), trebuiau să strângă un număr de 20 de like-uri pentru a putea fi luate în considerare, urmând ca apoi un juriu să selecteze 30 de clipuri care se califică în semifinalele concursului. Abia de acolo intrând în rol şi numărul de like-uri primite, când în finală se calificau trei clipuri alese de juriu şi două clipuri pe baza voturile primite online.

Tipul care a făcut apel la membri comunităţii 9gag.com de a fi ajutat cu voturi ca să câştige premiul pentru fratele său putând astfel să-i ofere un Crăciun de vis, a stipulat în cererea sa că ar avea nevoie de vreo 3000 de like-uri pentru a câştiga concursul. Când s-au strâns 47 de mii şi s-a aflat că el nu a câştigat, ba s-a spus chiar că a fost descalificat din cauza numărului suspect de mare like-uri primite, nouă gag a sunat atacul: „To arms, bretherin of the 9GAG Army, avenge the little derp!”. Nescafe zice că e doar o neînţelegere a regulilor jocului, Armia 9gageră strigă că e hoţie. Oricum ar, un site „just for fun” le-a cam dat de furcă băieţilor şi fetelor de la Nescafe iar sintagma, fie ea falsă, că au descalificat un copil în scaun cu rotile dintr-un concurs nu prea sună bine. „Ai auzit de faza aia cu concursul de la Nescafe? L-au descalificat pe un copil în scaun cu rotile. Ce sclavi!” – idee auzită recent pe stradă. No, nu sunt un expert în PR dar ştiu că asta nu e deloc de bine. La urma urmei, ştii cum e, prea puţini sunt aceia care vor căuta să descoasă toate iţele poveştii, una foarte interesantă de altfel, trebuie să recunoaştem, şi chiar dintre aceia unii, probabil, vor zice că, totuşi, când cineva îţi aduce în prag potenţiali sau actuali clienţi de ordinul zecilor de mii, nu e chiar o atitudine înţeleaptă să-i dai cu flit.

Nu am Facebook, aşa că sunt curios, care e stadiul evenimentelor? Dă ceva Nescafe „micului derp”, face o concesie, sau aplică politica struţului?

Anunțuri

Ce zici?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s